Voor een goede indruk bij de eindklant is het van belang dat bestellingen snel en correct aankomen. Hier kunnen wij in ondersteunen!
Van het magazijn naar eindklant
Nauwkeurigheid en snelheid zijn sleutelwoorden als het gaat om een goed outbound-proces. Hiervoor zijn goede afspraken en procedures nodig met zowel de klant als vervoerder. CLS Europe heeft ervaring met meer dan tien internationale vervoerders, waarvan we met zeven vervoerders bestaande contracten hebben. Elk vervoer heeft zijn eigen kwaliteiten en hier ligt de mogelijkheid de juiste vervoerder te kiezen voor de juiste soort bestelling. Daarin ligt onze ervaring. Mochten er tijdens of na het versturen vanuit het magazijn vragen van de eindklant komen, dan ondersteunen wij graag uw klantenservice voor een correcte en snelle afhandeling.
Een goed proces begint niet pas wanneer de goederen binnenkomen, maar begint bij een nauwkeurige voorbereiding. Wij zijn ervaren in het ondersteunen van het hele logistieke inbound-proces. Van de fabriek, over land, zee of lucht, naar ons magazijn. De exacte levertijden blijven altijd onder onze aandacht en wanneer een levering er klaar voor is, plannen we deze zo dat we het op de meest efficiƫnte manier kunnen afhandelen. Hoe korter de container bij ons staat, hoe voordeliger voor de klant.
Uitzonderingen en verre leveringen zijn voor ons geen probleem, we hebben samen met onze logistieke partners ervaring in het organiseren en administratief begeleiden van leveringen over de hele wereld.
Uw voordeel bij CLS Europe
- Ervaring met verschillende vervoerders en flexibiliteit ten opzichte van afhaaltijden en vervoersvoorwaarden.
- We leveren van de buurman tot Nieuw-Zeeland en kunnen, indien gewenst, alle administratie en contact hierin verzorgen.
Uitzonderingen en verre leveringen zijn voor ons geen probleem, we hebben samen met onze logistieke partners ervaring in het organiseren van leveringen over de hele wereld.
Value Added Services
Wij bieden de volgende Value Added Services en Value Added Logistics:
- Exact delivery
- Transport wereldwijd organiseren
- Communicatie met uw gehele supply chain
- Afhandeling douanedocumenten
- Voorbeeldleveringen of marketingmateriaal verzenden in leveringen
- Verzending opvolgen
- Factureren van bestellingen B2B-klanten
- Ondersteuning klantenservice
- Statistieken, rapporten, gegevensanalyses